Przejdź do treści

Ustawienia dostępności

Rozmiar czcionki
Wysoki kontrast
Animacje
Kolory

Tryb ciemny włączony na podstawie ustawień systemowych.
Przejdź do , żeby zmienić ustawienia.

Godło Polski: orzeł w złotej koronie, ze złotymi szponami i dziobem, zwrócony w prawo
Logo Akademii Morskiej: czerwony gryf w złotej koronie, z żółtym dziobem, zwrócony w prawo
Akademia Morska w Szczecinie

Koła naukowe Koło Naukowe Marketingu I Public Relations „The Butterfly Effect” (TBE)

Opiekun: mgr inż. kpt. j. Marta Barańska

Kontakt: m.baranska@am.szczecin.pl
Idea zawiązania TBE: Dla studentów wszystkich wydziałów AM w Szczecinie, którzy zgłaszają gotowość wdrażania w życie pomysłów marketingowych, a także dla tych, którzy chcą posiąść tajniki zarządzania marką oraz mieć wpływ na kreowanie wizerunku uczelni i dla jej wizerunku działać.

Opis działalności: Podstawowym celem Koła jest rozbudzanie zainteresowań pracą naukową i badawczą w zakresie praktyk marketingu i PR. Celami Koła są m.in:

  • Popularyzacja technik marketingu i PR wśród studentów
  • Poszerzanie wiedzy i umiejętności studentów w zakresie zarządzania Marką uczelni wyższych na przykładzie Akademii Morskiej w Szczecinie oraz przetwarzania informacji
  • Doskonalenie umiejętności pracy zespołowej
  • Rozwój umiejętności menedżerskich
  • Integracja środowiska studenckiego
  • Organizacja spotkań z przedstawicielami z branż
  • Kreowanie i organizacja działań z zakresu CSR
  • Kreowanie strategii komunikacji marketingowych
  • Świadome, celowe komunikowanie się z grupami docelowymi
  • Organizacja imprez o charakterze promocyjnym
  • Wspieranie działań marketingowych Uczelni
  • Uczestnictwo w działaniach promocyjnych Uczelni
  • Tworzenie „Mody na AM w Szczecinie” z personalizacją wydziałów Uczelni

Realizowane autorskie projekty TBE:

  • „Pijawki Akademickie”
  • „Nakarm Zwierzaka”
  • „Łowcy Pasji”
  • „Klub Kibica”
  • „Oczko”
  • „E-kartka od absolwenta”
  • „Studenci Maturzystom”

ZAPRASZAMY NA POKŁAD TBE!

Facebook: https://www.facebook.com/groupTBE

Autor: mgr inż. kpt. j. Marta Barańska