Starszy Informatyk – helpdesk

Opis stanowiska:
- świadczenie pierwszej linii wsparcia technicznego helpdesk (kontakt z pracownikami, rozwiązywanie problemów)
- instalacja i rekonfiguracja oprogramowania
- konfiguracja stanowisk roboczych
- obsługa systemu ticketowego
- obsługa Active Directory, Office365 wraz z Exchange
- obsługa sprzętu multimedialnego  (projektory multimedialne, ekrany, audio)

Wymagania:
- bardzo dobra znajomość pakietu Office
- bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Windows
- podstawowa znajomość technologii sieciowych i konfiguracji sieci
- umiejętność pracy w zespole
- samodzielność
- znajomość zasad funkcjonowania usług katalogowych Active Directory będzie dodatkowym atutem
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:
- stałą umowę o pracę
- stabilność zatrudnienia
- możliwość rozwoju osobistego
- pracę w młodym zespole, bardzo dobrą atmosferę
- 13. pensja oraz rozbudowany fundusz świadczeń socjalnych dla pracowników
- rozpoczęcie współpracy od stycznia lub lutego 2020 r.

Forma kontaktu:
Aplikację (CV z dokładnym opisem doświadczenia, bez listu motywacyjnego) prosimy przesyłać w terminie 30 dni od publikacji ogłoszenia na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z nazwą stanowiska w temacie.

W CV prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji - zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r . o ochronie danych osobowych.„

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych (Polityka prywatności) znajduje się na stronie internetowej Akademii Morskiej w Szczecinie  www.am.szczecin.pl