Opiekun: mgr inż. kpt. j. Marta Barańska
Kontakt: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Idea zawiązania TBE: Dla studentów wszystkich wydziałów AM w Szczecinie, którzy zgłaszają gotowość wdrażania w życie pomysłów marketingowych, a także dla tych, którzy chcą posiąść tajniki zarządzania marką oraz mieć wpływ na kreowanie wizerunku uczelni i dla jej wizerunku działać.

Opis działalności: Podstawowym celem Koła jest rozbudzanie zainteresowań pracą naukową i badawczą w zakresie praktyk marketingu i PR. Celami Koła są m.in:
  • Popularyzacja technik marketingu i PR wśród studentów
  • Poszerzanie wiedzy i umiejętności studentów w zakresie zarządzania Marką uczelni wyższych na przykładzie Akademii Morskiej w Szczecinie oraz przetwarzania informacji
  • Doskonalenie umiejętności pracy zespołowej
  • Rozwój umiejętności menedżerskich
  • Integracja środowiska studenckiego
  • Organizacja spotkań z przedstawicielami z branż
  • Kreowanie i organizacja działań z zakresu CSR
  • Kreowanie strategii komunikacji marketingowych
  • Świadome, celowe komunikowanie się z grupami docelowymi
  • Organizacja imprez o charakterze promocyjnym
  • Wspieranie działań marketingowych Uczelni
  • Uczestnictwo w działaniach promocyjnych Uczelni
  • Tworzenie „Mody na AM w Szczecinie” z personalizacją wydziałów Uczelni
 Realizowane autorskie projekty TBE:
  • „Pijawki Akademickie”
  • „Nakarm Zwierzaka”
  • „Łowcy Pasji”
  • „Klub Kibica”
  • „Oczko”
  • „E-kartka od absolwenta”
  • „Studenci Maturzystom”
ZAPRASZAMY NA POKŁAD TBE!

Facebook: https://www.facebook.com/groupTBE